Гарантія та сервісне обслуговування

Шановний покупець, всі товари, придбані в інтернет-магазині "Дешевше NET" супроводжуються гарантією виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника та зазначений у гарантійному талоні.

Підтвердженням того, що покупка забезпечена гарантією, є:

  • гарантійний талон, у якому зазначена дата придбання товару, найменування/модель, серійний номер у разі маркування виробу виробником;
  • документ, що підтверджує придбання товару в інтернет-магазині deshevle-net.com.ua 

Будь ласка, зберігайте ці документи протягом терміну гарантійного обслуговування.

 

Що робити, якщо у товарі виявлено несправність

Відповідно до статті 8-ї Закону України "Про захист прав споживачів" у разі, якщо протягом гарантійного терміну у виробі було виявлено недоліки, покупець має право на безоплатне усунення таких недоліків. Це означає, що якщо в процесі експлуатації вами виявлено якісь несправності, товар необхідно відправити до СЦ для усунення дефекту в роботі. Якщо СЦ встановить, що поломка сталася з вини виробника, обов'язково здійснить безкоштовне усунення причини неполадки.

Гарантійне обслуговування не надається, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
  • серійний та/або IMEI номер, змінений, стерт, відсутній, не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або експлуатації (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ), збройних конфліктів
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та/або підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску та інших інформаційних носіях

Обмін або повернення несправного товару, що був у вживанні, здійснюється лише за наявності «Акту технічного стану», виданого покупцю авторизованим сервісним центром, з висновком про те, що умови експлуатації не були порушені, і фахівцями СЦ встановлено неможливість здійснення гарантійного ремонту у встановлені законом терміни та товар підлягає обміну за місцем придбання. Тільки надання нам такого акту СЦ уможливлює повернення/обмін товару, що був в експлуатації на новий виріб.
Перед первинною експлуатацією або самостійним підключенням техніки, уважно та в повному обсязі прочитайте посібник з експлуатації та умови надання гарантії виробником. Переконайтеся, що самостійний монтаж техніки не призведе до відмови у гарантійному обслуговуванні з боку уповноваженого виробником СЦ.

 

Що робити, якщо потрібно повернути товар

Відповідно до статті 9-ї Закону України "Про захист прав споживачів"покупець має право протягом 14 днів після купівлі повернути товар, який не перебував у використанні, якщо збережені товарні пломби, ярлики, цілісність заводського пакування товару, товарний вигляд та споживчі якості товару (сервісне меню товару показує відсутність часу експлуатації товару). Будь ласка, зверніть увагу, що дія цієї статті поширюється виключно на новий робочий товар та діє виключно протягом 14 днів з моменту покупки. Також варто врахувати, що при поверненні складно-технічних виробів (наприклад, фотоапаратів, ноутбуків, планшетів, електронних книг тощо) може знадобитися технічна експертиза тривалістю до 7 днів, метою якої є підтвердження того, що товар не використовувався і не втратив своїх споживчих якостей, тоді поки перебував у покупця.

Які товари, на жаль, ви не зможете повернути ( на підставі постанови КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 10) п ) від 07.12.2005, доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" ) :

  • техніку, призначену для персонального використання (бритви, епілятори, зубні щітки, машинки для стрижки волосся, тримери, манікюрні, педикюрні прилади, електричні грілки, ковдри, матраци, пінцети, інгалятори, тонометри)
  • товари для немовлят (соски, брязкальця, пелюшки та ін.), м'які іграшки
  • товари в одноразовій упаковці, якщо упаковка була розкрита
  • товари з частковим або повним порушенням зовнішнього вигляду упаковки товару або його комплектуючих з відсутністю будь-яких елементів упаковки, комплектуючих або їх пошкодженням
  • техніку, яка потребує професійної установки, якщо в процесі установки витрачаються непоправні матеріали, що входять до комплекту, та/або виробляються конструктивні доробки, що не дозволяють повернути виріб у початковий товарний вигляд

 

  Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно:

1) Написати на електронну пошту order@deshevle-net.com.ua,  зателефонувати за телефоном +380673060115, який вказаний у розділі "Контактна інформація". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення, номер картки для повернення коштів та причину повернення товару.

2) Надіслати нам товар “Новою поштою” за адресою:

м. Київ, Відділення Нової пошти №148 (проспект Перемоги 67) на ім'я Мельник Сергій Валентинович , +380974126959.

Після того як ми отримаємо від вас посилку, перевіримо стан товару, кошти буде повернено протягом 3 робочих днів на вашу банківську картку або через платіжну систему, за допомогою якої ви сплачували за товар (при онлайн-оплаті на сайті).

У разі коли ви хотіли провести обмін товару, то після отримання нами від вас товару, перевірки його стану, товар відправляємо протягом 3 робочих днів.